شعری در باره امام زمان
بهترین ها
دانلود عـکس. کلیپ.موزیک.برنامه و...
درباره وبلاگ


دانلود جدیدترین عکس .کلیپ.فیلم.موزیک
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 23 اسفند 1389برچسب:شعر, در باره, امام, زمان, :: 10:24 :: نويسنده : سعید

چشمم به جز بروی تو بینا نمی شود

مایل به سیر و گشت و تماشا نمی شود

عالم اگر به طنز شود چون تو نیستی

لبهای من به خنده دگر وا نمی شود

خواهان حرکتیم ولی غیر ممکن است

پایی که سست گشت توانا نمی شود

با جان و دل قبول نمودیم بار عشق

گفتیم پشتمان که دگر تا نمی شود !

غافل از اینکه عارضه عشق در جهان

تنها غمی بود که مداوا نمی شود

آنگه به اشتباه خود آگه شدم که هیچ

راهی برای فیصله پیدا نمی شود

حالا نه اینکه پشت من از دوریت خمید

طوری خمیده است که بالا نمی شود

یار غریب ، این کلام تو در خاطرم پرید

حق با تو بود ،  فاصله معنا نمی شود


منبع : سایت شیعتی



نظرات شما عزیزان:

wweparsi
ساعت11:01---23 اسفند 1389
سلام خسته نباشيد واقعا وبلاگ باحالي داري
اگه مايل باشي تبادل لينک کنيم.اگر مايل بودي منو با عنوان (به دنياي کشتي کج خوش آمديد)
و با آدرس(wweparsi.vcp.ir)لينک کن و بيا تو سايتم و در قسمت نظر ها بگو تا با چه نامي و با چه آدرسي لينکت کنم.
با تشکر


اهورا
ساعت10:29---23 اسفند 1389

سلام دوست گلم
وبلاگت خيلي خوبه
اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي
اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم
اگر میخوای یه درآمد خوب و مطمئن داشته باشی حتما بهم سر بزن من راه حلشو دارم،ببین و بعدش قضاوت کن
با روش جدید من دیگه نیازی نیست که آگهی ها رو بزاری توی بلاگت و حداکثر روزی 3 کلیک داشته باشی
ما یه گروهیم برای بدست آوردن یه درآمد عالی،بدون هیچ سرمایه اولیه ای
اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم
.:: ? درآمد مطمئن ،ببين بعد قضاوت کن ?: :.
لينک کنيد و بهم بگيد تا منم شما رو لينک کنم
قربان شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس acf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 1752
بازدید کل : 362040
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه