انتقاد شديد سايت منتسب به اصولگرايان از صداي ني انبان در ساحل بوشهر: امان از دوم خردادي ها!
بهترین ها
دانلود عـکس. کلیپ.موزیک.برنامه و...
درباره وبلاگ


دانلود جدیدترین عکس .کلیپ.فیلم.موزیک
آخرین مطالب
نويسندگان

خليج فارس: در روزهايي كه برخي از سايت هاي منتسب به اصولگرايان انتقاداتي از پخش موسيقي محلي در جلسه نخبگان استان با حضور رييس جمهور انتقاد كرد و خواستار جلوگيري از ترويج آن در مراسمات رسمي و اماكن عمومي شده اند، يكي از سايت ها منتسب به اين گروه نيز از صداي ني انبان در ساحل بوشهر كه به مناسبت جشن هاي شبانه روز بوشهر پخش مي شود شديدا انتقاد كرد.
گزيده  هايي از مطلب اين سايت را عينا بدون دخل و تصرف در زير بخوانيد:
 
چند روزی است که بعد از غروب آفتاب تا پاسی از شب وقتی  که از کنار ساحل شهر بوشهر عبور می کنیم در پارکی که به نام شورا معروف شده گروه های مختلف موسیقی بل اخص نی انبان نوازهای گوناگون به نواختن موسیقی بندری مشغول هستند و بیشتر که دقت می کنی می بینی که افرادی نیز در بین جمعیت چون فضا را مناسب می بینند گاه پنهانی و گاه آشکارا با موسیقی بندری هماهنگ شده و به رقص بندری می پردازند.(شما بخوانید حرکات موزون!)

* این دوستان دوم خردادی در شهرداری و موسسسه فرهنگی !! ورزشی باز هم می خواهند همان شیوه های دوره حاکمیت دوم خرداد را پیاده نمایند. یادتان که نرفته در دوره حاکمیت این دوستان چه اتفاقاتی رخ داد همین ها بودند که به هر بهانه ای گروه های مختلف موسیقی از نوع ... را به گوشه گوشه شهر می فرستادند تا به قول خودشان شهر را از کسالت بیرون آورده و روحیه نشاط را در بین جوانها ترویج کنند!!.

* هرگاه نی انبان های دوم خردادی ها به صدا در می آید زنگ خطر و علامتی است که نشان از آن دارد که یکی از جریان دوم خرداد می خواهد کاندید مجلس یا غیره شود و این برنامه برای برنگیختن احساسات جوانان است تا بتوانند از پتانسیل آنها برای دست یابی به اهداف خود سود جویند.

*  این تو بمیری دیگر از آن تو بمیری ها نیست. مردم مومن و مذهبی بوشهر ساکت نمی نشینند تا هر کس به هر بهانه ای فضای شهر را با نواختن موسیقی های غیر شرعی آلوده نماید و از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

* روی سخنم با بزرگواران مسئول دراستان است همان هایی که از جنس دولت ولایت مدار، انقلابی و مذهبی هستند. آقایان نگذارید هر کس و هر موسسه ای با لقب فرهنگی هر کاری که می خواهد انجام دهد. آخر مگر بوشهر با این عقبه علمی ، فرهنگی ، تمدنی و مذهبی نماد کم دارد که باید نی انبان و آن خواننده کذایی را به عنوان نماد معرفی کند.

* مسئولان مومن و انقلابی به هوش باشید باز صدای نی انبان می آید این زنگ خطری است برای شما، ما که با شادی مخالف نیستیم ما با ترویج حرام مخالفیم. ما با سوء استفاده از پتانسیل جوانان مخالف هستیم ما با وسیله قرار دادن جوانان برای کسب متامعه شخصی و حزبی مخالف هستیم.لذا مواضع خود را روشن نموده و اصولگرایان واقعی را شناسایی نمائید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس acf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 1802
بازدید کل : 362090
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه